Fladderfladder...

Kom hem för en stund sen. Cyklade hem från Elin och fyfaaan va blöt jag blev! Men det lite härligt ändå på något sätt, bara glida nerför backen och känna regnet i ansiktet och i håret.

Först cyklade hon hit, vi gick till Ica och köpte varsin glass. Satte oss i Kålgårn och pratade en stund. Sen blev vi sugna på minigolf så då körde vi en runda. Tänker inte avslöja reslutatet ;) Men jag kan säga att vi båda fick hole in one iallafall!
Sedan drog vi hem till Elin och hennes slott, haha. Vi blev hungriga och hennes far skjutsade oss till City Gross där vi köpte grillat kyckling, potatissallad, dressing och coca cola. Vi gick till vindskyddet och satt och där och åt, pratade, skrattade och hade myyyys. Och levde vildmarkslivet såklart!

göööööööööööööööött mos

Sjukis

Och där satt vi ett bra tag, haha. Tittade på folk som spelade frisbeegolf - bara killar, hallååå? Dock i 30-50 års åldern...
Sedan stack vi hem till Elin igen och körde Lips (ungefär som SingStar) och shiiiiit va vi ägde! Hela publiken var med oss, eller vad säger du?
Sedan satte vi oss vid datorn, och jag såg mitt första avsnitt av O.C som var första avsnittet haha.
Tack för dagen bebe! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0