duschen

Har precis tagit en dusch. Brukar aldrig duscha dagarna efter varandra eftersom det inte är bra för håret. Brukar högst tvätta håret 3-4 gånger i veckan. Men nu var det så att det bara fanns balsam, eftersom mamma är bortrest så hade hon tagit med sig det andra. Så idag har jag gått med superfett hår, fast det var nytvättat. Inte så jättesnyggt nej.
Men när jag letade lite så hittade jag både schampo och balsam som inte är för färgat hår (brukar ta mammas) som hon nog köpt för mig. Det var ju väldigt passande, så tack mamma!
Har gjort i ordning ett saltvattenspray nyss också, för att få fram en riktig 'sommarlook'. Få se hur bra den blev då, haha. Har ingen aning om hur mycket salt man skulle ha, men det smakade saltvatten om det iallafall.. Ja jag smakade?

Imorgon ska vi först till Magasinet och kolla på någon utställning, sedan ska vi hem till våran lärare Glen i Bjursås. Ska bli skitroligt hoppas jag!
Nu ska jag kolla på 2&½ men och krypa till kojs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0