Bloggtorka...

Finns verkligen ingenting att skriva men jag ska försöka skrapa ihop några rader iallafall.
Idag har jag pillat lite med mobilen (finns fortfarande mycket att upptäcka!), kollat på Äntligen Hemma (har man bara skogskanalerna så får man ta vad man har....) och ätit en bit prinsesstårta som pappa köpte hem igår. Jag tycker att det borde vara dags för lunch snart, men jag vet inte om jag är hungrig eller ej? Min mage verkar lite borta idag tycker jag, samma med hela mig förresten haha. Och när jag ska ladda ner film så står det att det är fullt, fast jag har rensat massvis. Så nu har jag tagit bort massor av bra filmer i onödan... Sandra kom och hjälp mig med Icefilms! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0