6:e juni

Har precis ätit middag bestående av kött, klyftpotatis och turkisk yoghurt - grymt gott!
Har inte käkat riktig mat på flera dagar nu, så därför blev det lite extra gott. Om ett tag ska jag ta lite vaniljglass också, vilket jag inte heller har ätit på hur länge som helst.

Juste! Idag är det ju Sveriges Nationaldag. Så upp/ut och sjung nationalsången allihopa!
Men jag stör mig så sjukt mycket på att dom ska göra en ny flagga, man inte får sjunga låtar som man alltid har sjungit på skolavslutningen m.m. Vi har alltid gjort det, vi har alltid haft flaggan, så varför skulle det spela någon roll nu? Hoppas dom tar sig vatten över huvudet och tänker efter snart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0