21:a juni, måndag

Idag har jag solat i ungefär en timme, fick bort dom vita ränderna jag fått efter mitt linne jag hade nån dag då det var solit haha. Men jag vill bli ännu brunare iih :)  Jag tänkte faktiskt smörja in mig med b.u.s nyss, men ja ångra mig. Vill ju bli fööör mycket heller liksom. Wellwell.
Sedan rensade jag lite ur rabatten i en timme, 65 kronor - klirrrr!
Åt mat i ca en kvart. Rensade ännu en timme till - klirrrr!
Tyckte att det va nog så jag gick upp till datan och här har jag suttit tills nu. Eller jag var nere och kekade lite middag nyss. Ska alldeles strax göra mina 100 (situps). Fast jag tror nog att jag ska höja upp till 200-250. Jag var inne på aftonbladets hemsida och såg att Ronaldinio (?) gör 3 000 situps varje dag !!!!??? Men om man kollar in hans mage så... hehe :-)
Här ska magtränas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0