1:a juni (!!!!)

Efter skolan (som slutade 12.10) så drog gänget ner på stan och köpte lite smått och gott. Och när jag skulle köpa jordgubbar så såg jag att dom stod och filmade, så jag gick till det andra ståndet och köpte där istället. Så kommer dom springades och frågar "varför köpte du här istället?" Jag bah "Ehh.. jag vet inte..." Så kommer Elin och säger "För att kameran var där!!" Och jag bah "Hahaha jaaa!" Haha :D
Men vi gick till faluån och satte oss en stund:




Jag åt bajs...


Vi var hemma hos mig en stund och sedan drog vi vidare till Kålgårn, där jag hade min kamera med mig. Bilder kommer strax! Snor säkert några ifrån mina vänner också (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0