trevlig torsdag

Elin och Sandra kom till mig först. Vi klappade två jättesöta hundar som stod 'parkerade' utanför vårat hus. Ägaren var hemma hos oss igår och hade lite trevligt med mor min, haha. Ägaren är en tjej alltså!
Vi började iallafall gå mot stan och gick runt i lite butiker och kollade lite. Eller ja, vi pratade mest. Vi satte oss på Waynes med en varsin iste (vad annars?) och lite paj/chokladboll. Och vem ser vi när vi går därifrån få? Jo Malena Ernman föffan!?
Det började att komma lite moln så vi skyndade oss till Myrorna (Elin köpte en supersöt väska), Åhléns (Elin köpte en supersöt byxdress som hon ska imorgon, ja Elin vi vet det nu...) sen till Gina Tricot (Jag köpte en sån där baseballtröja som alla har... men den var faktiskt snyggare på än vad jag trodde, så den fick bli min, hihi).
Vi drog hem till mig och kollade på farsan och gjorde tacos. När vi satt och åt tacos kom vi på att det saknades en person, vi saknar dig myrsloken <3 Så innerligt mycket... Kom hiiiit!
Efter maten drog vi till ica och köpte oss varsin glass, satte oss i Kålgårn på en bänk och pratade lite och tittade på solen som höll på att gå ner. Blev väl ingen riktigt sen sommarkväll, men en bra sommarkväll blev det ändå. Och imorgon kommer det en till! För imorgon ska det bli sol, och då kommer mina brudz hit och solar - gött mos!

              
                Dålig mobilbild från Kålgårn...

Kommentarer
Postat av: binabina

Jag vill vill vill komma

2010-07-09 @ 20:28:50
URL: http://sweetyes.blogg.se/
Postat av: Neha

Superhärlig bild:D

2010-07-10 @ 11:43:11
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Syedjohanne

Site was very helpful. thank you

2011-07-26 @ 14:48:28
URL: http://syedjohanne.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0