SVART FÅGEL

Hej hopp (gummisnopp).
Kom precis in efter att ha legat och solat i ungefär två timmar. Det började komma lite moln så då var det dags att gå in då. Har laddat mobilen med nya sköna låtar som jag har legat och lyssnat på, mm lovely!
Nu ska jag titta på Svenska Hollywoodfruar, älskar Maria haha. Eftersom jag inte har tv3, så kollar jag ju på tv3play såklart.
Alltså dom är så otroligt roande haha! Jag hatar (hatar) verkligen när dom pratar svenska, också vips så kommer det in ett engelsk ord eller en hel mening... Låter så himla.. ja, fult!
Juste, måste ju börja packa lite inför resan imorgon (IMORGON!!!!!) också! Yiiiiiiiihaaaaaaaaa!


Foto: Jag

Kommentarer
Postat av: binabina

Åh jag längtar

2010-07-17 @ 20:32:35
URL: http://sweetyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0