Spiderman 3

Snart ska jag och mina goda vänner popcorn och läsk sätta oss och titta på Spiderman 3 som går idag klockan 21.00 på 6:an. Om ni har sett reklamen för filmen och vet att det är en sån jädrans bra låt som spelas, så är det iallafall Politik med Coldplay. Om ni undrade alltså? Ja, klart att ni undrade det liksom!
Men jag som tyvärr är expert på att bränna popcorn ska försöka göra dom i kastrull istället för micron = mycket godare (om pappa gör dom förstås, hmm.. undrar om han är hemma?)
Har faktiskt tränat idag, det vanliga ifs men ändå (200 situps, 200 'rump+benlyft' och 100 rygg), så jag tycker nog att jag förtjänar lite gott sådär på torsdagskvällen.
Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0