something good can work

Okej, visst det är roligt att måla + att man tjänar pengar på det. MEN det är inte lika kul när man är så sullig som jag är och spiller överallt... Fram med papper och lacknafta och skrubba skrubba skrubba. Ännu värre är att när jag är 'ren' så kommer jag på att jag har penseln och burken med färg i kvar som jag måste flytta på = ännu mer färg på händerna. Det är också kul om man får i ansiktet också, ser ut som om jag har negativa fräknar ungefär, hm.
Nu är jag helt ren och har precis smörjt in mig med Body Silk eftersom att lacknafta torkar ut huden aaaapmycket (tydligen). Men imorgon blir det ingen målning (eller vi får se hur jag gör) för då ska här stekas!!! Mamma, pappa och bror ska iväg på P&L imorgon så då är jag hemma själv, alltså får jag ligga och slöa hur mycket jag vill :-) hehe. Jag fick följa med om jag ville men, njee.. lockade inte så jättemycket faktistk. Om jag ska dit nångång så vill jag vara där hela tiden och kanske campa t.o.m? Plus att jag skulle velat gått dit idag isåfall...


Kommentarer
Postat av: bina

NÄSTA ÅR DÅRU!

2010-07-05 @ 18:50:50
URL: http://sweetyes.blogg.se/
Postat av: bim

RÖJA OCH RAGGA VARE VAA !??!

2010-07-05 @ 22:47:59
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0