ondagskväll

Har precis tittat på Not another teen movie - hahaha är det enda jag kan få ur mig, och usch förresten, haha.
Iallfall, jag och Elin såg ju på Eclipse. Det enda jag kunde fokusera på var att alla är så galet snygga... Ge mig en vampyr eller en varulv att mysa med liksom?
Men det var coola effekter och vyer och så. Jag både längtar och inte längtar tills den sista filmen kommer. Så ska man ju hinna se Harry Potter också. Som ska vara uppdelad i två delar, jag kommer ju glömma bort allt totalt haha. Kom inte ihåg nånting av vad som skulle hända i Eclipse, och kommer verkligen inte ihåg vad som händer i sista Harry Potter boken. Hm, kanske måste läsa om lite här hör jag..


Kommentarer
Postat av: binabina

LÄS INTE! Då blire roligare att se filmen sen.............

2010-07-08 @ 19:12:26
URL: http://sweetyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0