Oh boy, vilket vackert väder!

Kom precis hem från en mysig dag på stranden med Sandra och Elin som både har stuckit nu.
Vi kom till kålgårn vid halv tolv tiden, riktigt tidigt jag vet, men eftersom dom skulle bort på eftermiddagen så gjorde vi så. När vi började bli lite hungriga så stack vi till Willys och köpte kycklingpastasallad som var uuuurgod verkligen! Fast allt blir ju gott om man dränker det i dressing, eller?
Sedan blev lite badsugna så vi badade (nähä?). Sandra tog sitt första dopp, och jag tog mitt första dopp i Kålgårn, och Elin tog sitt andra dopp där.
Sedan låg vi och torkade lite i solen och bara babblade på om allt och lite till.
Och nu sitter jag vid datorn och fick precis reda på att vi ska till Götet imorgon vid elva... Hatar resan dit, men när man väl kommer dit så förstår man varför faktiskt. Så nu måste jag packa lite. Måste fråga hur länge vi ska vara där också. Tills på fredag..Men hellre Stenungssund än (bajs)Norge iallafall.
Hadeee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0