måndagsmys

Vid tretiden bestämde jag och Elin oss för att dra ner på stan ett tag. Jag har inte varit med någon på två hela veckor (OMG!?!) och hon har varit sjuk och hade lite tråkigt antar jag? Haha.
Vi gick en runda runt stan och babblade om allt som hade hänt och såklart P&L. Det var det största pratämnet, såklart liksom. Åh, jag önskar att jag varit med alltså...
Vi bestämde oss för att ta en sushi och satte oss i parken utanför Polishuset. Vi satt där ett tag och chillade p. Förflyttade oss till Waynes uteservering med uuursköna soffor och chilla ännu mer p där. Solen sken hela tiden allt var bara väldigt väldigt bra. Förutom att vi både är förkylda, men tacka vet vi nässpray! Hallelujah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0