KENT

Mötte Elin på stan och vi gick runt och bara kollade på stan. Varken Elin eller jag hade varit på stan på ganska länge, men vi gick mest runt och pratade utan att kolla - som vi brukar göra haha.
Elin ville ha tag på Kent Singstar så vi kollade runt på lite olika butiker, till slut bestämde vi oss för att gå upp till Ica Maxi. Och där fanns det! Wehoooo! Träffade Jonathan där också, som jag inte har träffat på typ ett år?
Efter det gick vi till Donken och tog varsin McFlurry Marrängswiss eftersom det var så himla hett ute. Väderleksrapporten hade inte rätt idag heller... Skit.

Efter det drog vi hem till mig och startade spelet. Båda bara satt och gapade när 'introt' började, haha. Måste ha sett ganska sjukt ut alltså. Efter ett tag kom Jonathan och Carl dit, och sen också Emma.
När vi hade kört igenom typ alla låtarna så drog vi ner på stan där det va Crusing. Köpte brända mandlar också, mums.
Efter det drog vi till Kålgårn och satt och pratade och lyssnade på Kent, hehehehe. En riktigt Kent-dag om jag får säga det själv. För nu ska jag lyssna på massor av Kent som jag ska kunna tills på fredag då jag ska se dom liiiiiive!!!!!

             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0