ISTE

Det blev en elindag idag också. Men vad gör man om en kompis är så sjukt långt borta och den andra är på husvagnssemester/långt borta/på kalas (haha)? Jo man tar den som stannar kvar hemma och myser med den.
Iallafall, mamma väckte mig vid halv elva. Jag slog på datorn och pratade lite med Elin. En kvart senare befann jag mig på cykeln mot henne och när jag kom dit så satt vi ute på altanen och hade lite party och shakade loss med våra rumpor. Inte lika bra som Beyoncé och Shakira tyvärr då... Men nästan, säger vi.
Klockan två fixade Elin mat (den enda mat hon kan fixa, hehe) = köttbullar och makaroner. Men det var supergott älskling! :D
Sedan blev Elin trött så hon somnade på en madrass medan jag tittade på O.C. Elin vaknade av att hennes ansiktet typ hade drunkat i sitt egna slem hahahaha, myyyyyyyys!
Vi fick tråkigt och drog till staden och jag såg på när Elin proppade i sig en kebabsallad på Maestro. Sen blev det för lökigt där så vi drog till Waynes och tog en varsin iste, min första faktiskt. Riktigt gott måste jag lov att säga! Ta en stor iste med smak av blåbär, ni kommer inte att ångra er.
Så vi besökte alltså uteserveringssofforna ännu en gång. Micket miiisigt.
Sen skulle Elin till Mr X och jag drog hem och nu sitter jag här och har precis ätit upp min jordgubbe. Ska ta och kolla på Farsan nu hade jag tänkt.
Hadeee!


Foto: Ennui

Kommentarer
Postat av: SANDRA

jag är inte på husvagnsemester! och inte på kalas heller. imorgon är jag dock det

2010-07-06 @ 22:08:33
URL: http://nansemumsebums.webblogg.se/
Postat av: bim

ja, men ja mena imorn :)

men imorn skulle vi hitta på nåt vi tre?

2010-07-07 @ 12:19:49
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/
Postat av: binabina

jag är sjukt långt bort

2010-07-07 @ 18:35:46
URL: http://sweetyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0