huvudvärk

Vi åkte som sagt till sommarstugan. Alltid lika mysigt att vara där, bryggan är lika sne (haha jag tror att ingen riktigt orkar fixa den eller bry sig), huset/uthuset är lika slitna men på ett hemtrevligt sätt och alla stenar som man alltid står på var detsamma. Men det som inte var sig likt var att vattnet fortfarande är väldigt kallt för att vara 3:e juli. Lite synd, men jag tog mitt första dopp iår ändå - YES!
Också solade jag gärnet som fa-an, så nu är jag en liten pepparkaka och imorgon ska vi ut igen och då ska jag bli brownie. Dock var jag ute i solen lite för mycket utan vatten, så nu har jag världens huvudvärk och häller i mig vatten...
Ni får en störtskön låt alldeles strax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0