hemmaaaaaa!

Sådär nu är jag hemma igen! Eller ja, har varit det ett tag nu. Men ni vet ju vad man gör först när man kommer hem? Kollar facebook och massor av bloggar såklart.

Jag har iallafall haft det otroligt bra borta i Malung och Lima med Sandra (Korko) och Sabina (Fyllo, haha).
Har träffat massor av roligt folk, träffat en gammal klasskamrat och fått nya vänner eller vad man ska säga haha. Nattbussarna hem var nästan roligast, då alla var som gladast och trevligast haha. Speciellt den vi åkte i går, eller i morse då haha. Två jättesöta bögar som bjöd på chips och bara var söta mot varandra. Och ett par norska snygga killar som bara babblade på.
Och jag har åkt i tre olika bilar, varav en spelade den ultimata Dansbandveckolåten - Fa fa l'americano!!!
Nästa år är det kanske vi som har körkort och får åka raggarrundan, weho!

Har inte så jättemycket bilder, men dom jag har är inte så jätte bloggvänliga eller vad man ska säga haha. Men några kan jag nog lägga ut, snor nog några av Korko och Fyllo också, hihi!
Men nu ska jag äta tacos och packa ur väskan, höreees!


Jag vill att ni höjer ljudet såhääääääääääär mycket och tänker dig att du sitter i en full bil med sköna grabbar och tjejor och bara skriker!

Kommentarer
Postat av: Elin

vi höjer ljudet ännu mer och sitter i gräset och värmen med massa roliga och snygga mäniskor :D och alla som går förbi dansar och sjunger med i låten.

Kan inte bli bätttttre!!!!!!

2010-07-25 @ 21:02:58
URL: http://fladdersvinet.blogg.se/
Postat av: sara

haha bussresan hem igår var rätt skön! ;)

2010-07-25 @ 21:29:11
URL: http://sfbilare.blogg.se/
Postat av: bim

sara: haha så du minns? ;) hehehehe

elin: låter fettttttttttt!

2010-07-25 @ 22:11:20
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0