göteborg + lima

Ja som jag sa förrut så åker hela familjen till Göteborg/Stenungssund imorgon bitti. Eftersom att resan tar runt 6-7 timmar så skulle jag uppskatta om någon trevlig prick ville skicka ett sms eller två :)
Vi stannar till fredag (som jag också sa) så jag kommer nog inte alls kunna blogga så mycket som jag vill. Jag kanske mobilbloggar om det har hänt något riktigt riktigt coolt (typ om en val råkade komma och åt upp hela ön, eller nej då kan jag ju inte blogga eftersom att jag är på ön... hm, men ja ni fattar.) Jag tror att mormor har en dator också som man kan få låna också.

Och vecka 29 är det dansbandsvecka nere i Lima/Malung som jag och kära svampi ska till! Ska bli sjukt trevligt att träffa lilla binis igen♥   Dock kan inte Elin följa med eftersom att hon jobbar... tråkigt, tråkigt, tråkigt. Men vi ska tänka på dig!
JAG ÄR SÅ TAGGAAAD! JABADABADOOO!

Kommentarer
Postat av: binabina

2010-07-09 @ 23:09:09
URL: http://sweetyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0