Godmorgon

Godmorgon på er!
Idag är det fredag och bara två dagar kvar tills jag och Svampi åker till Malung/Limaaaaaaaaaaa!
Idag är vädret inte sådär jättefint så idag tänkte jag ha lite spa här hos mig. Såg imorse att jag inte har rakat benen på ett väääldigt bra tag haha. Och fötterna har blivit lite torra av allt gående och sol i Götet. Så ska jag nog fixa lite kläder och så, klippa i lite linnen så att dom öppnar sig lite mer där under armhålorna eller va man ska säga? Jaja, hoppas ni fattar haha. Tvätta håret måste jag också göra, varför finns det fett i håret för? Hatar det... Speciellt när man har mörkt hår som jag har, då syns det ju efter bara några dagar. Damn... Ska nog testa lite torrschampo eller mjöl som man också kan använda. Fast då ser jag väl bara gråhårig ut. Näe, det var nog ingen bra idé haha. Dusch och balsam/schampoo får det bli!

Även fast solen inte lyser så är det gaaalet varmt. Speciellt i mitt rum. Letade lite i garderoben och hittade en fläkt - yes! Så nu sällskaperar den mig med sina svala vindar, mmmm.

Kommentarer
Postat av: binabina

"Speciellt när man har mörkt hår som jag har, då syns det ju efter bara några dagar." - Syns det inte för alla efter några dagar? :)

2010-07-16 @ 19:21:04
URL: http://sweetyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0