blod

Åhhh helt galet va mycket näsblod jag har blödit(blött?) på sistone... Aja, så nu sitter jag med en papperstuss i näsan och känner mig sjukt snygg :)
Har hunnit måla hela staketet i grundfärg nu, så nu ska hela målas en gång till i vitt och sen är det klart!
Känner mig inte riktigt pepp för att varken måla eller jobba överhuvudtaget. Har kollat hur mycket pengar jag har och det var ganska mycket mer än va jag trodde, haha. Så om jag nu ska jobba så gör jag det bara för att få lite extra liksom, hehe.
Och nu vill jag att solen ska komma fram så att man kan fara till sommarstugan med nån trevlig och bara ligga och slappa. I lördags när vi var där så låg jag i vattnet på en luftmadrass hela tiden - hur jävla skönt som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0