Vi kommer aldrig att dö.

Engelskalektionerna blir bara härligare och härligare. Som idag fick vi sitta vid datorerna i en halvtimme och läsa i en halvtimme (lektionen är en timme). På datorerna fick man sitta och göra exakt vad man ville. Hur skönt? Och på läsningen sitter vi och pratar om allt möjligt istället för att läsa. Skönt? Yes very skönt.

Provet som vi skulle sitta vid datorerna och leta upp svaren var idag också, sista lektionen. Men jag hade bara 2 frågor kvar så jag svarade på den ena, sen väntade jag på Sabinus. Vi stack till bussen som var full som vanligt. Det är väldigt mycket folk som går på Lugnetgymnasiet har jag kommit på, hehe.
Juste jag skulle lägga ut min brors nycklar innan jag stack imorse, men klant som jag är så glömde jag det. Så han ringde mig när vi hade provet och var lite sur eftersom han inte kom in. Så när jag gått av bussen inne i stan så nästan sprang jag hem för jag visste ju att han ville in. Ville inte fråga hur länge han stått där ute så jag bara öppnade dörren in sen fick han hämta sin trunk och sticka iväg och träna.
Och nu sitter jag här, nyss tvättat av mig sminket och sitter och lyssnar på Bo Kaspers Orkester - (rubriken). Väldigt skön låt. Har tagit lite kort också som jag tänkte ladda upp om en stund. Hare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0