Thailand

Hallå där kött och blåbär!
Mitt första inlägg i min första blogg. Har ingen som helst aning om hur man ändrar design och header m.m, men det kommer nog hoppas jag :)

Jag sitter just nu och lyssnar på Gotye - Hearts a mess - Lull mix på spotify, NI MÅSTE LYSSNA PÅ DEN!

Wellwell, som ni ser i rubriken så står det Thailand, och det är just dit min familj och jag ska till den 27 mars (två dagar innan min födelsedag alltså) och ska stanna där tills den 10 april (mamma fyller år den 2:a april så det blir två födelsedagsfiranden där ute :D) och det ska bli så jäkla härligt! Man blir ju så avundsjuk på Kenza, Tyra och Foki som ligger och gottar sig i solen och blir brunbrända när man själv sitter och fryser till en isbit så fort man öppnar fönstret? Nej det är inte okej... Men nästa gång är det dom som blir avundsjuka på mig hihi :D

Aldrig varit i Thailand men det ska bli så jäkla kul alltså!
Aldrig varit i Thailand förut, men det ska bli så roligt att äntligen få åka dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0