Stalljour

Min kompis frågade igår om jag ville vara med på lan igår, men jag kunde inte (trodde jag) eftersom jag skulle på middag hos min farbror. Men där hade jag fattat fel, det var visst IDAG som vi skulle dit. Alltså kunde jag varit med och lanat, men sen när jag precis tänkte smsa och säga att jag skulle komma så säger mamma att jag har stalljour imorgon (idag då) klockan 14. Och så vitt jag vet så skulle jag aldrig orka den om jag hade varit med igår...Hmm, jävla jour..   Men jag tror inte ett ögonblick på att det var sista gången dom hade lan, hihi?

Ja, kanske är bäst att klä på sig nu innan man sticker ut till det iskalla stallet ... Dubbelt av alltihopa tycker jag låter som en toppenidé!  Det är ca -22 grader här, vilket resulterar till att det är minst 5 grader kallare i Svärdsjö.. Hurray....   Jaja, vem säger nej till en varm mule ändå?

Kommentarer
Postat av: Ilyashedvig

Very informative...God Bless

2011-05-13 @ 08:56:49
URL: http://ilyashedvig.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0