Sluta 9.25

Fick sluta 9.25 idag efter matten. Egentligen inte då, men skulle börjat 11.50 (dvs nu nästan) och det orkade jag verkligen inte... Så jag och Sabina stack ner på stan då och jag åkte buss för första gången på ca ett år tror jag? Haha och imorn ska jag åka igen ;) Orkar inte gå till skolan just nu, det får jag göra sen när snön försvinner!
Jag och Sabina gick in till Apoteket först och köpte Försvarets Hudsalva och peelingkräm, ja vi skulle ha samma saker haha! Sedan gick vi till Hemköp och Sabina köpte cashwenötter med sourcream & onion smak som jag aldrig provat, men det gjorde jag och jag köpte också en påse. Sedan gick vi runt och kollade på stan på de olika reorna de hade. Hitta två saker på Gina Tricot, som såklrat inte var på rea.. Typiskt mig haha. Bild nedanför! Och vem träffar vi där då? Jodå, lille Sandra mötte vi :)   sen gick vi tillsammans en stund och kollade på reorna och sen skulle båda till bussarna och jag gick hem och nu sitter jag här och äter upp mina cashewnötter och dricker vatten! Mums


Naturgodis - Hemköp
Försvarets Hudsalva - Apoteket
Scrubcreme - Apoteket
Jeansleggins - Gina Tricot
Skjorta - Gina Tricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0