Sjukling

Hejhej

Har inte bloggat eftersom jag inte alls mår bra idag. Har legat i sängen fram tills nu när jag tog en liten paus. Här har ni dagen från igår:

Blev som sagt en heldag borta i Bjursås. Åkte hemifrån vid tolv, kom hem tio över tolv (på natten alltså, var inte borta i tio minuter haha). Åh vi var hos familjen Sahlander och dom är så härliga! Isac är väldigt intresserad av film och hade gjort en egen film - Äpplet - som var inspererat av filmen "It". Och jag som hatar clowner vågade nästan inte titta. Och allt var verkligen jättebra! Han är 95:a (tror jag) och vet redan kameravinklarna som är bäst, hur man klipper film och blod-smink som vi fick lära oss på två veckor i våran skola. Bra jobbat! Sen körde vi barnen (jag, min bror, isac och rebecca) tv-spel hela kvällen - wii och guitar band hero (tror jag det heter?). Som vi har gjort alla dom andra gångerna också. It's our thing. Kasper (min bror) på trummor, jag och rebecca på gitarr/bas och Isac som sjunger aaasbra! Måste säga till honom att söka till idol när han blir gammal nog ;). Vi spelade och spelade och spelade, åt god mat, spelade , spelade , åt godis och chips och popcorn och drack massor av läsk. Fattar inte hur vi orkade? Men vi spelade nog bort allting på övervåningen som blev varm som en jäkla bastu. Inga fönster gick att öppna heller, great. Vill verkligen dit snart igen. Vi hade inte träffats på 1,5 år sen senaste gången och ändå började vi prata som om det var en dag sedan sist. Det är kul! Juste, när vi spelade Guitar Hero så fick Isac ett skrattanfall, som smittade mamma, som smittade mig som smitter alla andra så där satt vi och skrattade åt ingen tror jag? Hahaha, helt galet verkligen! Jag börjar alltid grina när jag skrattar så jag såg inte vad jag spelade för toner heller så det blev inte så bra tror jag. Men det var det verkligen värt! Hahaha!

Nu ska jag gå och sova lite till, och dricka något eftersom mitt huvud sprängs snart. Hoppas ni mår bättre än jag ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0