Pappas Pizza

Hejhallå! (Vill ju vara artig, right?)

Det blev pappas hemgjorda pizza till middag. Riktigt gott faktiskt! Pappa brukar alltid göra extra mycket deg till att göra bröd, så nu har vi massor av nybakta bröd till frukost imorgon bitti också, toppen!

Klädde nyss av granen också - herrejävlar vad den barrar! Inte ens hälften granens barr låg på backen, men det var ju ändå flera miljoner barr!! (typ då) Så fort man andades på den så flög det ju av massor av barr.. gissa om jag höll andan när jag klädde av den då? Som tur är så hade vi en matta under som fångade upp det mesta iallafall. Menmen, nu är granen ute och julen med tror jag va? Bara några få ljusstakar kvar nu.
Nej nu måste jag väl nästan lägga mig om jag ska orka gå upp imorgon bitti (fick skjuts av mamma till skolan imorgon iallafall :D:D:D men får gå hem. Jaja, en liten promenad har väl ingen dött av? Det skulle "bara" vara -11 grader imorn också! :D:D:D) sen har vi pratat om att jag ska ta bussen också.. Men jag gillar det inte, gillar inte att sitta och trängas bland en massa massa folk som glor på en (känns det som).
Just det I en annan del av Köping har ju börjat nu! Värt att se eller? Nja, jag vet inte jag... Blir nog att ta en dusch istället och hoppa ner i min nybäddade säng. Lovely!


Foto:Jag Granen MED barr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0