Pangkaka

Idag är det pannkakstorsdag hemma hos familjen Wedberg. Dock har vi inte det varje torsdag, vilket är lite tur tycker jag, pannkakor är ju inte det nyttigaste man kan äta direkt. Men iallafall. När vi satt där nere och åt så låg jag märke till hur olika alla vi äter våra pannkakor. Kasper äter helst med bara socker på, mamma brukar ha skinka eller ost på, eller som idag med kantareller, pappa och jag äter "normalt" med bara sylt på (äter aldrig med grädde tyvärr ... buhu). Min kompis pappa äter till och med med ketchup/senap på? Eller var det kaviar? Det låter ju inte speciellt gott, eller? Tja, "en stor (pannkaka) med ketchup tack!". "10 kronor tack". Ghandi's här kanske bli en pannkakskiosk istället? Who knows?

Tittar just nu på "Halv åtta hos mig". Ja, jag är beroende av matprogram... Ska sedan ner och kika på Glee med mor min, mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0