Legen.........dary!

Hallåhallåhallå.

Däckade som vanligt i sängen efter jag duschat och bytt om till pyamas efter ridningen.
Vi hade hoppning igår, jag fick en häst som heter Smaragd men kallas för Ragge. Det gick jättebra faktiskt. Hoppade hela banan, men på sista hindret blev han lite dum och gjorde ett jättesprång den token. Så där hänger jag på hans hals med min hand runt hans huvud, och glider ner och landar , ja rakt på fötterna. Trillade inte ens haha. Det måste ha sett otroligt kul ut! Som tur var så gick det bra med både mig och Raggebus.

Idag har det varit en vääldigt onödig dag..
På matten (första lektionen) så var våran lärare sjuk.. På mediakunskapen så var våran lärare sjuk.. Vi (ESS) åkte ner på stan för att köpa ett par skitsnygga skor åt Elin. Dom hade bara storlek 38 framme först (Elin har 36) men Elin frågade så snällt och visst fick hon ett par 36:or som hon köpte med hem. Slår vad om att hon går i dom just nu, haha.
Sedan åkte vi upp till Donken och käkade lunch : milkshake och en mellan pommes frites (a). Åkte tillbaka till skolan och hade mentorsgrupp (ännu en onödig lektion på tio minuter), sedan mpr som mest bestod av att lyssna på gammal musik och få tillbaka massa minnen.

Kom nyss på att jag totalt har använt mitt busskort hela 5 gånger idag! Jag som bara brukar använda det 2 gånger per dag. Wellwell, går ju faktiskt hem till mig ifrån stan så nu tror jag att pommes fritesen inte finns kvar längre.. hehe.

Nu ska jag fortsätta titta på How I Met Your Mother, har bara 3 avsnitt kvar nu. Sedan blir det 3:e säsongen.
Pusen!


Foto - redigering: ? Men det är en Lippizzanervalack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0