Iväg

Sådär, nu sitter jag färdigsminkad (igen haha).
Testade den krämen som är underst på inlägget före. Brukar alltid bli så torr när jag ska sminka mig, så min hud ser ut som en spucken trottoar. Men denna var faktiskt asbra att ha under make-upen! Jag använder mig av True Match Minerlas som är i puder, alltså inte så bra om man har torr hud. Men nu funkar den asbra! Vill ju ha en foundation som är "bra för huden och täcker perfekt". And I got just that one!

Jag och papi ska först äta på Tzatziki! Så otroligt god mat där, men så himla mycket! Man orkar knappt gå någonstans efter man har varit där.. Kanske inte skulle ätit den där ostmackan jag nämnde tidigare. Är inte alls hungrig heller, men jag blir det väl.
Vet inte hur länge showen håller på. Men den börjar vid 7, och slutar väl någongång vid 8-9 I guess?
Heddå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0