It's time to try defying gravity

Vi slutade ca 14.35 idag. Bussen går 14.37. Vi hade våra ytterkläder på oss så det bara var att springa till skåpet och slänga in matteboken. Vi springer till bussen allt vi kan och när vi är en meter ifrån bussen så - ja vad gör fanskapet? Jo han åker ju SÅKLART! Och bussen var inte ens full och han tittade i backspegeln på oss när vi kom springade. Åh shit vad sura vi blev alltså! Jag ville bara springa ikapp bussjäveln och rulla ihop den till en liten boll och bara kasta iväg den någonstans..  Men vi fick ta nästa buss som gick 14.57. Som tur var stod den bussen och väntade som en liten kattunge som ska få mat på oss iallafall. Tack och lov. Har bara ätit en skinksmörgås till frukost och lite rivna morötter till lunch så jag var lagom grinig alltså. Lunchen var pasta tricolore som är bland det värsta som finns.. yaay... Bad pappa köpa hem lite chips innan han kommer hem så jag blir på humör ikväll. Och kvällsmaten blir en av mina favvisar : fläskfilé, klyftpotatis och tzatziki. Mums!

Nej nu ska jag smaska i mig detta innan jag svälter ihjäl (katten verkar väääldigt sugen på detta också, hm...):


Foto: Jag, oredigerad bild därav att den är sned.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0