Ingen bra dag

Hejhej

Vaknade med täppta näsborrar, förstörd hals och världens mensvärk - ingen bra början vill säga. Orkade nästan inte klamra mig till skolan idag heller, sängen såg alltför trevlig ut. Men ändå gick jag till bussen och mötte Sabina, första gången jag åkte buss till min skola idag :D haha. Vi hade sovmorgon idag och då var det inte lika mycket folk på bussen som hon säger att det är en "vanlig dag" så vi får väl se hur hon menar imorgon...
Dagen idag kommer jag knappt ihåg för det enda som fanns i min skalle var ett glas vatten + värktabletter (som jag tog när jag kom hem istället). Men vi hade prov i slutet av dagen iallafall. Det var om radio och vi fick sitta vid varsin dator och leta upp svaren (weird, jag vet). Men vi ska få två provtillfällen eftersom man nästan bara hann klart g-frågorna. Fick ta hem vg-mvg frågorna och göra dom hemma?

Just nu sitter jag och dricker vatten, tog glass precis när jag kom hem åt min hals - GUDOMLIGT! Men känner mig lite upplåst nu, och har gjort det hela dagen - kände som min tröja krymde mer och mer så jag gick och drog i den typ hela tiden.. hehe. Så imorn ska jag nog ha på mig pappas sköna randiga tröja som defenitivt inte kommer krympa hoppas jag.  Juste jag måste smörja in mig hela tiden känns det som eftersom jag är torr som en jäkla trottoar... brukar flagna lite grand efter jag tagit på mig bus, men det ska väl bli bra.
Mamma ska göra middag idag, och jag blev så sjukt sugen på kinamat just nu , ska nog ringa henne just nu. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0