Home from school

Hejhej!

Kom nyss hem från skolan + stan. Försöker hitta ett par lackleggins, men det enda jag hittar är ett par glittriga från Gina Tricot... Fick med mig lite hudvårdsprodukter. Blir så otroligt torr och känslig runt vinter. Ser ut som en tomat utan smink ungefär... Me don't like. Kan visa lite senare vad det var jag köpte.

Jag och min katt delar stol just nu. Han tittar väldigt nyfiket på min ostmacka jag har framför mig. Jag har skämt bort honom för mycket tror jag :( haha.

Nu ska jag tvätta av mig sminket och testa det nya produkterna. Ska ju ändå iväg vid 6, och då måste jag sminka mig igen. Men det gör ingenting, tycker att det är så roligt att sminka sig faktiskt (a) hihi.
Hare!


Foto:
Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0