Hela livet var ett disco

Blev bara ett inlägg igår, tyvärr. Men alltså jag har blivit så otroligt trött nu efter skolan så jag orkar verkligen inte sitta och skriva... Okej plus att jag ville se klart på HIMYM (u know what I mean) och det har jag gjort nu. Så nu har jag öppnat Spotify, som jag inte har gjort sen i måndags tror jag, haha.

Skolan idag var det faktiskt ingen som var sjuk :( buhu. Fick gå alla lektioner...
Medieproduktionen var nog roligast (har ljud). Vi skulle spela in en jingel, och Petter fick vara våran "röst". Han säger typ "Gissa låten.." m.m. Och vi hade en Heliuminställning som gjorde att han lät som en fyraåring ungefär. Haha så himla sött! Nästa gång är då vi ska vara klara och sända ut det! Iiih, hoppas det går bra.
På bilden så skulle man skriva någon haiku (?) som är som en kort dikt av något slag? Skrev min på 1 minut. Orkade inte rita någon bild till så jag satt och ritade lite fritt - vilket man nästan alltid gör där.

Just nu sitter jag och funderar ut vad jag ska göra för middag ikväll. Något med kycklingfilé blir det iallafall. Och är så himla sugen på pasta, så något sånt blir det nog. Några förslag?

Hörs!


Foto: Jag. Skulle göra VADSOMHELST (nästan) för en sådan just nu! Åhh.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0