Har du hört ryktet om Morgans?

Själv tycker jag att orginalversionen låter bättre - Did you here about the Morgans?
Japp den filmen var det jag och mina tjejkompisar/klasskompisar såg (Sabina, Sandra & Elin). Och jag klev precis innaför dörren och hämtade ett stort glas godmorgonjuice som jag nu sitter och smuttar på. Aaahh... gott för min hals som inte är i sitt bästa skick just nu (damn brother...)

Imorgon har vi sovmorgon till 10.05 vilket är otroligt skönt till skillnad från 8.30 de senaste dagarna. Känner mig redan jättetrött så det blir nog sängen vilket minut som helst skulle jag tro (och titta på teve i de närmsta timmarna, hehe). Nu var min juice slut, och detsamma med mina skrivkunskaper. Hoppas ni haft en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0