Godmorgon

Efter Fantastic Four filmen så gick jag upp och borstade gaddarna och gick och la mig. Slog på teven och såg att Jag vet vad du gjorde förra sommaren visades, så jag tittade på hela filmen till halv två! Brukar alltid däcka vid tolv tiden annars, men icke sa nicke, jag såg hela filmen. Den var inte så läskig som jag trodde faktiskt, kan ha varit för att jag hade katten sovandes i mitt rum som en skyddande prins.
Jag vaknada första gången vid nio (jag gör alltid det när jag somnar sent, weird...) sedan somnade jag om på en gång till tio i tolv!! Det längsta jag sovit i världshistorien! Extremt skönt var det iallfall :)
Så jag har nyss ätit frukost (vaniljyoghurt med START) och sitter just nu här och lyssnar på Dancing in the moonlight - Toploader, och vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Men det dyker antagligen upp något.
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0