Friskis&Svettis

Mamma väckte mig med ett: Om du vill åka till Lager 157 idag så följer du med mig och tränar klockan elva.
Klockan var då 10.15. Och jag hade inte så mycket val eftersom jag väldigt gärna vill till lager 157. Så vi gick dit. (hann inte äta nånting så jag klarade inte av en enda armhävning...) Och jag som är lite "folkskygg" eller vad man nu ska kalla det får en liten chock när jag ser att det är prova-på-helg hela helgen. Jippie. Så det är såklart mycket folk på gympan, men inte så mycket som jag trodde vilket var tur. Många som kände igen ifrån Hälsinggården, som man inte sett på ett halvår ungefär.

Men iallafall, nu sitter jag här nyduschad och invirad i handduken och ska snart smörja in mig och sätta på mig kläder för att sedan bege mig iväg till Lager 157 med min mami. När man är på Lager så hittar man antingen ingenting, eller så kommer man ut med flera berg. För mig brukar det vara det första tyvärr... Men vi får väl se senare. Jag kan visa er när jag kommer hem, dvs om jag fick med mig någonting.
Puss!


En skitsexig bild på mig i skolans macdatorer som har sjukt roliga funktioner. Skrattar så jag grinar varje gång! HAHA


Kommentarer
Postat av: bina

Söt alltså! :D

2010-01-23 @ 19:27:07
Postat av: bim

klart jag är :D

2010-01-23 @ 22:09:30
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0