Freeedag!

Åt nyss upp mina kakor som jag fick av farmor förra helgen - kolakakor <3 Min farmor är verkligen bäst på att baka! Och jag är verkligen bäst på att äta upp det, hihi. Ska berätta om min otroligt långa dag idag då (skämt åsido).

Kom till skolan och gick till ishallen som ligger en bit bort. Hade med mig mina egna skridskor denna gång, som är konståkningsskridskor (hehe) så jag behövde bara låna en hjälm. Det är faktiskt rätt kul att åka skridskor? Men man blir ju liite smått avundsjuk på ALLA (nästan) killar som verkligen kan åka skridskor! Slår vad dom att dom föddes med ett par skridskor på...hm.. Fick en komplimang av våran idrottslärare idag också, han sa att det går bäst när man har sina egna skridskor på sig och han har nog rätt. Fick sluta en halvtimme tidigare än vad vi skulle (tråkigt :( ). Åt den otroligt goda lunchen (njaaaeee.....) sen dags för engelska. Läsa i våran bok i ca 20-25 minuter sedan kollade vi på film "The Power Of One" tror jag den hette. Sen fick vi sluta en halvtimme tidigare där också? Är alla sluta-en-halvtimme-tidigare-galna idag eller? Hm, think so.. Sedan på bussen hem var den så full att bussen åkte raka vägen till stan istället för att stanna på massa hållplatser. Haha har nog aldrig varit på en så full buss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0