Frågor och svar

Namn: Bim Marielle Wedberg

Kallas för: Bim, Bimbo ;)

Stjärntecken: Vädur

Höger eller vänsterhänt: Högerhänt

Piercingar: Inga ...

Tatueringar: Inga

Längd: runt 162 nånting?

Skostorlek: 37-38

Hårfärg: Mörkbrunt

Fräknar: Nej

Motto: Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya !

Kär? Nix

Önskar du att du bodde någon annanstans? Någonstans där det är varmt vill väl alla?

Tycker du att du är attraktiv? Ibland

Dricker du? Läääsk/vatten for life!

Röker du? Aldrig provat

Vilket schampo använder du? Olika mellan Fructis och Swarstbblabla...

Vilken parfym använder du? Vaniljdoft från the body shop

Vad är du rädd för? mycket..

Gillar du att tvätta? Nej? haha

Gillar du berg- och dalbanor? fifan...

Senaste…

Filmen du hyrde? Hyr inte, hehe (a)  men jag såg Avatar på bio .

Filmen du köpte? Aldrig köpt film, pappa betalar :)

Låten du hörde: Don't stop believin' - Glee cast

Låten du laddade ner? Minns inte

Personen du ringde? Pappa? Mamma?

Personen som ringde dig? Pappa? Mamma?

TV-program du såg? How I Met Your Mother <3

Person du tänkte på? Zorro tror jag?

Favorit…

Låt: Kan inte välja!

Sak att göra: Resa, fota.

Sport: Ridning

Dryck: Vatten

Kläder: Jeansleggins och nån tröja / Leggins med nån tunika.

Film: Spirit - hästen från vildmarken & Edward Scissorhands

Bil: BMW (=BimMarielleWedberg)

Serie: Scrubs/How I Met Your Mother

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Faktiskt inte

Gråtit över en flicka? Nej

Ljugit för någon? Mm...

Varit i slagsmål? Bara med bror min , hehe

Blivit arresterad? Nej

Träffat någon från internet IRL? Japp

Antal…

Gånger du varit kär? 1-2 tror jag

Gånger ditt hjärta brustit? aldrig :)

Hjärtan brustet på grund av dig? nej

Tjejer du kysst? inga? wtf..

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? ca 5-6 st

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Nån gång när jag fyllt år haha?

Senaste…

Boken du läste? Håller på med Eragon nu

Personen du fick e-mail av? blogg.se...

Personen du fick brev av? ingen..

Personen du fick sms av? Sabina

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Igår!

Saken du köpte? Leggins

Vad har du gjort idag? spelat spel, tagit kort.

Brukar du svära mycket? Händer väl

När stiger du upp på morgonen? Nu när det är lov är det runt tio-elva

Vad har du på dig? SIDENPYAMAAAS!

Vad ska du göra ikväll? Mysa med familjen med god mat framför en varm brasa.

Vad är du allergisk mot? hö lite grand..

Var har du ont? Ingenstans

Använder du hårspray? Gjorde förrut, men nu gör jag på á la naturelle

Kan du stå på händer? Ja

Håkan Hellström eller The Ark? blä på båda... men får väl bli Håkan då

Salt eller socker? saltsaltsaltsalt... nämnde jag salt?

Gillar du ketchup? Ja! Förrut hade jag det till allt.. har slutat med det nu ;)

Är du glad nu? Jovars :)

Var du glad igår? Jadå

Vad dansar du till? alla partylåtar såklart!

Stockholm är… ? stoooort.

Göteborg är… ? stooort och min mormor och morfars + massa kusiner + mammas hem.

Kan du sjunga? Jag önskar att jag kunde..

Spaghetti eller makaroner? Spaghetti fer sure!

Land du vill besöka? Thailand, Cypern, Turkiet, Egypten, Malta mfl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0