100118

Nej vet ni vad. Nu börjar jag verkligen längta till Thailand! Och våren och sommaren! Börjar bli så galet trött på mina uggs just nu också. Ska nog ta på mig mina converse imorgon om vädret håller sig.
Imorgon har vi sovmorgon till 10.05 - SÅ OTROLIGT SKÖNT! Bim <3 sovmornar. Plus att vi bara har tre lektioner imorgon (matten har dom flyttat till fredagarna igen :( bajs..).

Just nu sitter jag och tittar på That '70s show. Det är gamla avsnitt så dom är så "små och söta" haha :). Speciellt Eric och Jackie, hihi.
Inte så mycket att se på teven idag heller.. Har ju som sagt bara "skogskanalerna" som det kallas, haha. Men jag får väl ta och kolla på Paradise Hotel som alla är så ootroligt beroende av. Själv har jag väl sett typ... ett avsnitt? Får väl bli 2-3 tills ikväll då antagligen.
Nej nu börjar jag få ont i huvudet så jag ska nog ta en panodil och dricka en klunk vatten.


Foto: Jag för 2 år sedan tror jag. Katten är den som just nu bor i vårat gamla hus. Söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0