100111

Hejhejhallå dagboken! (bert ljung)

Första dagen i skolan blev väl inte riktigt som man tänkt sig..
Började med att jag kom till skolan och mötte upp min klasskompis Kendra, och tillsammans gick vi till Mediahuset där vi skulle ha datakunskap. Vi gick in i datasalen där vi skulle vara och andra klasskompisar kommer in med jämna mellanrum. När klockan är runt 8.30 kommer en gubbe in och säger att våran lärare Tore är i Brasilien och göttar sig. Jippie...Då kunde vi legat kvar i våra sängar i ca 2 timmar..  Fick vi någon vikarie? Nej. Fick vi någon förvarning? Nej. Skitskola...
Men vi underhåller oss tillsammans med hemsidan felsms.com  (<---- ni måste kolla om ni inte har gjort det!) och skrattar så vi tjuter allihopa nästan! Haha, så lite roligt blev det väl då får jag väl erkänna ;)   Sabina och Sandra kollade på fula personer på uglypeople.se haha! Kolla in den sidan om ni vill ha bättre självförtroende (a) hihi. 

På gympan åkte vi skridskor.. Jag kan bara åka på konståkningsskridskor annars, men jag visste ju inte att vi hade så jag fick ta ett par hockeyskridskor som jag knappt kan stå på. Men hur bra gick det då? Jodå, fick en komplimang av idrottsläraren till och med! Måste vara ett par jäkligt bra skridskor jag fick alltså.

Kom nästan precis innanför dörren efter en promenad hemåt ifrån skolan. Och nu dricker jag varm choklad och värmer mig lite innan vi ska iväg till ett kallt stall och ridhus... Men vad gör man inte för hästarna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0