100110

Hallå där kött och blåbär.

Det blev en helkväll hos morbror, från klockan 18 till runt 00. Vi stannade kvar och kollade på Scary Movie hos dom haha (vi har bara "skogskanalerna").
Vi hade fått lånat en bil av morbror som jag och mamma hade till stallet igår (det var inte så kallt som jag trodde faktiskt) som vi skulle lämna tillbaka till honom nu på kvällen. Så vi åkte bil till dom och sedan gick vi hem... I 25-.. GE MIG 27:E MARS SNART!??!?!?
Alltså jag gillar vintern, visst. Åka skidor, mysa inomhus och att det blir mörkt fort är bland det bästa jag vet. Men inte när det är såhär jäkla kallt? Det är ju knappt så man kan gå ut! Nej nu får det ta och bli lite varmare faktiskt... OR ELSE! Plus att man blir så torr också, jag blir mest på knogarna eller runt näsa/mun... inte så kul att se så fettig ut runt näsa och mun då.
Och imorn börjar skolan också.. okej jag erkänner, det ska bli lite kul faktiskt ;)
Bara det att jag måste gå till skolan, för mina kära föräldrar vill väl inte skjuta mig heller... Nej jag åker inte buss, vet inte varför? haha, strange.. Ska iallafall fråga lite snällt om dom kan skjutsa mig imorgonbitti så kan jag gå hem sen - skönast så.



Foto:
Jag i Kroatien förra sommaren. Ser det inte ljuvligt ut? (Klickbara)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0