Zorro

När jag kom hem så stod det ett Nikon D90 hus på köksbordet. Eftersom jag har en D60 så funkar ju objektiven så jag trodde pappa hade varit så snäll att köpa det åt mig utan att jag sagt något. Så jag ringde upp honom på en gång. Men den var inte till mig ... Pappa hade fått den av en kompis så pappa skulle ge den till en kille som jobbar med kameror. Shit vad ledsen jag blev faktiskt, haha! Men den var ju så fiiin och vacker. Kunde nästan inte slita blicken ifrån den.

Nu till rubriken - Zorro. Katten har blivit väldigt konstig på sista tiden.. Kissar inomhus (inte gjort på 4 år och han är 5) vilket är väldigt underligt. Och han är allmänt seg, hela han verkar gå i slowmotion. Utom när man kommer nära, då springer han iväg som om jag vore en hund? Ska vänta tills nån av päronen kommer hem så vi kan åka och kolla på honom. Min lilla älskling <3   
Han ligger just nu under min säng och är lite rädd för snickarna som är här idag. Han kissade nyss inomhus så jag skrek och slängde ut honom. Men nu tror jag jag ska mysa lite med honom, puttinutten.


Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0