The Godfather

Jag läste runt lite i Tyra Sjöstedts blogg igår och hittade där hon hade hittade maskar (*spyyyyyr*) i hennes Start. Och vad åt inte jag till frukost imorse då? Jo Start... Jag åt vääldigt fort, 4 sekunder tror jag det tog innan jag var färdig. Kunde verkligen inte äta långsamt och njuta... BLÄ!

På engelskan (första lektionen) så ska vi antagligen se på The Godfather.. Alltså vad är det för kass och sjukt tråkig film egentligen? Dom pratar engelska med italiensk brytning eftersom alla är i Italien, men varför pratar inte alla bara Italienska? Det finns textad version på film liksom? Gaah... vill inte se två timmars crap :(

Nu ska jag gå och sminka mig och gå till bussen och ge mamma sin ostmacka som hon glömde här hemma nyss, haha.
Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0