Tekniker...

Idag när jag kom hem och skulle öpnna ytterdörren så småsjöng jag lite (som vanligt, haha) och när jag öppnar så möts jag av två killar i 30-års åldern som tittar nyfiket på mig. Haha jag blev tyst ganska snabbt och kastade av mig halsduk, skor och jacka och sprang upp på mitt rum...
Tänkte gå in på internet då, men nej det funkade såklart inte. Så jag fick titta på Ghost Whisperer och That 70s show i ca två timmar innan dom stack och jag fick gå ner å äta lite mellis. Höll på att svälta ihjäl eftersom jag åt typ 2 skedar soppa i skolan idag.. Soppa är inte min grej. Bläeu..

Nu sitter jag och tittar på Let's Dance. Finns det något annat att titta på? Är ju inte direkt världens bästa program, haha, men jag tittar ändå (a). Äter lite brända micropopcorn och dricker vatten (åt en chokladkaka innan så nu blir det "nyttigt").
Imorgon kommer mammas kompis med familj hit till Falun. Dom har åkt ända från Göteborg (då vet dom hur vi känner oss varje sommar..) Så då måste man ju vara lite social, och dom har med sig två små (skit)ungar också :)
JIPPIEEE!! Får försöka koncentera mig på Melodifestivalen och inte låta dom dra för mycket i katten så han inte får en meter långa ben eller nåt?

Det var riktigt skönt att slänga sig i skumgummibassängen idag iallafall! Höll nästan på att somna haha,   pussisar!


Foto + redigering: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0