SPORTLOV!

Skoldagen idag var helt sjukt onödig. Jag åkte ju dit för att se klart på filmen sedan skriva uppsatsen. Men när filmen var klar så säger han att man ska skriva uppsatsen hemma! Åhh, då kunde jag ju stannat hemma idag eftersom jag fortfarande inte förstår ett piss av filmen... Skit också.

När jag kom hem så började mamma tjata om stockholmsresan. Eftersom min bror inte tycker att det är så roligt att shoppa och kolla runt så skulle jag åka tåg själv... Och det vill jag INTE! Speciellt inte när alla tåg blir inställda hela tiden... Så nu kanske jag ska åka buss istället, får ha med mig pappas laptop med massa filmer + massa fika och tidningar. Kanske inte blir så tokigt ändå. Men ja, vi får se hur jag gör..
Jag och mamma åkte till Hemköp och köpte med oss mitt godis som jag äntligen fått :) så nu är jag lite gladare.
Sedan är det jag som står för middagen ikväll :) even better! Hade tänkt göra kyckling med klyftpotatis tillsammans med morotsstavar som också ska vara i ugnen. Så lite tzatziki på det, vad tycks? ;)


Jag om några år kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0