Ojskipojski

Ber om ursäkt för att jag inte bloggade igår. Men jag var först på stan till fyra, hem och byta om till ridningen, fick skjuts vid halv fem (tar ca 10 min att gå hem), var där tills sju, kom hem halv åtta, gjorde mat och tittade på teve, upp och duscha och byta om, lägga sig i sängen och titta på 2 & ½ men , snark.

Köpte iallafall detta på stan igår:


Väska ifrån H&M som jag är helt kär i! Både lång och kort axelrem - good!


Stort och somrigt linne (köpte ett likadant i helsvart också) till Thailand ! Från Gina Tricot
Jeansskjortan jag ville ha fanns inte i min storlek, förbaskat också!


Ikväll är det filmkväll med klassen. Eftersom vi skulle haft det för många tisdagar sedan så ska våran mentor Glen bjuda oss på gratis godis då! :D   Gratis är gott!
Och på lördag ska vi (Elin, Sandra och jag) lana hos Sabinus! Kika på melodifestivalen, äta massor (massor!) av gott och bara mysa och flumma! Ge mig lördag? <3


Kommentarer
Postat av: bina

LÖRDAG!<3

2010-02-16 @ 19:54:48
Postat av: bim

det är väl fredag imorgon (hoppas jag)???? :):):):):)):):):):):):)

2010-02-16 @ 20:28:10
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0