Lördagstrött

Idag är man/jag lördagstrött som vanligt. Man chillar vid datorn, lyssnar på partymusik och provar lite kläder - just vad jag gör just nu.

Jag vill gå ut på en promenad ute i solen, men jag får inte eftersom jag äter tabletter (nej det är inte droger, hoppas jag...). Då får man inte vara ute i solen eller sola sig överhuvudtaget, då kan man gå pigmentfläckar - hur snyggt är det på en skala liksom? Hmm.. 0 va?
Så innan vi åker till Thailand måste jag göra ett uppehåll så jag inte ser ut som en dalmatin eller en häst som är skäck (hästen är vit med bruna fläckar eller brun med vita fläckar tex).

Tänkte ge er tre dagens låtar idag eftersom jag glömt att lägga ut på ett tag:

Ke$ha - Take it off


Kelly Clarkson - Breakaway (klassiker)


Miley Cyrus - 7 things (klassiker + den enda som hade video)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0