lördag

Blev inte så mycket blogging igår som ni märkte, inte imorse heller kom jag på.
Men igår så var jag nere och kikade på teve med familjen och åt godis + glass. Och det tränade jag och mamma bort idag när vi gympade klockan elva. Och när jag kom hem så hade mina filmer laddat klart, så nu har jag sett Bröllopsfotografen! Ganska annorlunda men bra faktiskt, fina bilder och miljöer i den :)
Och ikväll eller när jag orkar så ska jag titta på New Moon och Prinsessa.

Och nu är det bestämt! På torsdag klockan 12.50 går min buss mot Stockholm, och är där ca 16.05. Så ni som har mitt nummer får jättejättejättegärna smsa mig och roa mig!

Maten igår blev jättelyckad! Alla tyckte det var supergott :)  lycka! Ikväll blir det reeeker (räkor) som jag älskar sååå mycket! Vi hörs väl efter Melodifestivalen eller när jag har något att skriva.


Foto: Jag. Om mindre än en månad är jag i THAILAND!!

Kommentarer
Postat av: binabina

Men vaddå, jag förstår inte, varför ska du åka ensam? :) Jag kan skicka sms! Om jag kommer ihåg :)

2010-02-27 @ 19:04:30
Postat av: bim

för att mamma är redan i stockholm, och pappa och kasper kommer dagen efter. så då åker jag själv :)

du måste smsa!! 8)

2010-02-28 @ 14:41:04
Postat av: binabina

Haha, okej :) Jag ska försöka att komma ihåg det :)

2010-03-01 @ 11:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0