Kycklingpastasallad

Det var jag som lagade maten idag - kycklingpastasallad. Var sugen på lite sallad nu efter McDonken, så det passade perfekt. Också med en klick tzatziki så blev det superb! Nu är jag supermätt iallfall och sitter i min sidenpyamas. Ska strax borsta tänderna och se på HIMYM (mhmmm!).
Imorgon har vi sovmorgon till 10.05! Såhääääär skönt ungefär. Ska försöka blogga innan jag drar till skolan imorn, men jag kanske fastnar i sängen så njaa, vi får la se imöra (var det limska sabina? haha).
Funderar på att börja med dagans outfit men den känns så fånigt att fota mig själv varje dag. Fotar typ ALLT utom mig själv, bra självförtroende? Na, don't think so.

So long!


Kommentarer
Postat av: bina

Nja, lite kanske.

Imöro skul je ha skriv ;)

2010-02-02 @ 21:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0