Indiska

Pappa och brorsan skulle till stan och då tvingade dom med mig. Jag gick ju ute i solen då, så får jag några fula pigmentfläckar i ansiktet då jäklar ska dom få!
Pappa skulle in på Clas Ohlsson, vi följde med honom. Efter det gick pappa hem och jag och kasper gick själva på stan, inte tillsammans, så jag vet inte om han också gick hem på en gång.
Jag kollade nästan i alla affärer och hittade ingenting jag blev sugen på. Så jag gick in på Indiska och hittade först ett par velourtights. Jag vill så gärna ha sammetstights, men dom verkar ha försvunnit ur jordens yta så detta var ett liknande par tights. Hittade också en söt topp som egentligen är en kjol, men jag använder den till ett linne/klänning utan armar. Kommer bli fin till Thailand!


Velourtights, Indiska


Kjol/Linne/Klänning, Indiska

Kommentarer
Postat av: Carolin Rosman

as snygg tunika/linne :):)

2010-02-13 @ 19:57:34
URL: http://fotografrosman.webs.com
Postat av: bim

tackar carolin :D

2010-02-14 @ 12:35:35
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0